Min plan er, at jeg konstant vil videreuddanne og forbedre mig.
Således er jeg nu også uddannet indenfor biodynamisk Kranio-sakral terapi, hvilket har givet mig en endnu dybere forståelse for kroppens sammenhænge/funktioner og derved endnu bedre helbredsscanninger i mine telepatier.
Jeg kører dagligt ud og behandler både mennesker og dyr med rigtigt gode resultater - dette kan du læse mere om under fanen "Biodynamisk KST".
Næsten "skridt" bliver at uddanne mig indenfor healing og sideløbende få bygget endnu mere på mine clairvoyante evner gennem kurser og teoretisk viden.
Jeg er uddannet skolelærer og arbejde før jeg gik fuldtid i min virksomhed som underviser i 10.klasse, på EUX, EUD og som socialpædagogisk støtte for unge med diagnoser. Jeg er således vant til at undervise og videreformidle gennem min uddannelse, hvilket jeg ofte drager nytte af, når jeg er ude og lave telepatier, vejlede og forklare.
Hvorfor netop telepati?
Jeg har altid været omgivet af dyr i mit barndomshjem. Første gang jeg sad på en hest, var jeg 2mdr. gammel. Min mor havde mig med i skoven i en snuglipose på maven på hendes daværende hest. Så man kan sige, at jeg bogstavligt talt har ”fået heste ind med modermælken”. Jeg har redet lige siden og ejer i dag 2 heste.
Allerede fra mine yngre dage, havde jeg en interesse for de dyr, der udviste en adfærd, der udfordrede deres ejere. Eksempelvis løb, stejlede eller konfliktede på anden måde. Jeg har aldrig troet på "problemdyr". Jeg tror, at dyr kan have en adfærd, der kan være svær for mennesker at forstå og derved føles problematisk. Men der er altid en forklaring på adfærden - og derved også en løsning.
Som ung blev jeg altid tildelt disse dyr, da jeg på en eller anden måde altid formåede at connecte med dem og håndtere dem. Dette udviklede sig til, at jeg gennem mine ældste teenageår begyndte at få denne type heste i træning fra privatpersoner, der havde hørt, at ”hende Nynne kan noget med dyr”. Jeg fik gode resultater og heste, der før eksempelvis løb med ryttere, stoppede efter min træning.